Trinn 3
Hvordan få mest igjen for hver annonsekrone?For å lykkes med annonsering er det avgjørende at du får mest igjen for hver investerte krone – eller som det heter på fagspråket, høyest ROI (Return on investment). Digital markedsføring er som en 24/7 budauksjon. De fleste bedrifter som skal styre dette selv har egentlig ikke tid eller kompetanse til å gjøre dette og ender opp med ulønnsomme kampanjer. Årsakene kan være mange som at de for eksempel betaler mer enn nødvendig for aktivitetene, målretter ikke aktivitenene tilstrekkelig til å kun treffe den riktige målgruppen eller får for lite kundehenvendelser på grunn av dårlige plasseringer.
Vi hjelper deg med de avgjørende faktorene, som CTR, Qualityscore og Adrank, som bestemmer hvor synlig du blir og om du får mer igjen enn dine konkurrenter for budsjettet. Disse faktorene er like gjeldene overalt, fra annonsering på Google til kjente nyhetsnettsider, nisjenettsider og sosiale medier.