Velg en side

Google Søkepakke

Vi hjelper bedrifter med å bli synlig på det organiske søket, hvor du IKKE betaler en kostnad per klikk.

Vi kan hjelpe deg trinn for trinn, og veilede deg til hva du må gjøre for å bli synlig i Google sitt organiske søk.

Det finnes 2 måter å bli funnet på Google, enten via det organiske søket eller det betalte søket, se illustrasjonen under.

Tabellen under viser hvorfor plassering er kritisk for synlighet hos Google (Undersøkelse av 8 millioner klikk fra Chitika Insights):

Tabellen viser at over 94% av brukerne klikker på søkeresultatene på første siden av Google, mens under 6% ender med å trykke seg til resultatlisten på andre siden og velge et resultatet der. Fokus på å oppnå en god plassering på det organiske søket til Google er derfor avgjørende for at interessenter skal finne frem til din bedrift og er en langsiktig riktig strategi.
Vi hjelper bedrifter med å bli synlig på det organiske søket, hvor du IKKE betaler en kostnad per klikk. Dessverre besitter de færreste bedrifter med den nødvendige tekniske kunnskapen om hva de skal gjøre for bli synlig i det organiske søket. Aktører som hjelper bedrifter med dette krever ofte at kundene skal binde seg til langvarige prosesser for å få deres hjelp. Vi forstår at de mange bedrifter ikke har anledning til å binde seg til høye faste månedlige kostnader for å få hjelp med dette. Derfor tilbyr vi bedrifter hjelp med dette hvor vi tilbyr en «Google – Tilstandsrapport» hvor man får oversikt over hvilke tiltak man bør gjøre for å få en høyere plassering i det organiske søket.

Hvordan vi jobber:

R

1. Tekniske endringer

Få oversikt over de tekniske endringene du må gjøre på din nettside for å legge forutsetningene til grunn for for å få en god rangering i Google sitt søkeresultat.  
R

2. Søkeord

Komplett analyse av nettside, opp mot søkeordene du ønsker bli synlig på, hvor vi avgir en rapport med trinn for trinn veiledning hvor du får oversikt over hva du bør fokusere på innholdsmessig på din nettside for å bli synlig i det organiske søket.  
R

3. Title-tag og meta -description

Anbefalinger og veiledning i forhold til tekst i title-tag og meta-description.  
R

4. Konkurrent analyse

En konkurrrent analyse hvor du får innsikt i hva dine konkurrenter gjør for å bli synlig på Google. Rapporten gir deg en analyse av 3 konkurrerende nettsider. Konkurrent analysen viser deg svar på hvilke nettsider som linker til din konkurrents nettside. Dette er verdifull informasjon som gir deg fasiten på hvilke nettsider du kan henvende deg til for å skaffe viktige innkommende linker og trafikk til din nettside.
Hvor mange ekstra salg tror du din bedrift kunne fått om nettsiden hadde vært synlig øverst på førstesiden av Google?